• To the offer
  • Vote and win!
    Log in to SPOTROCKER! Then you can vote the video and participate in the Voter Awards at open campaigns!

Eine Bank die tickt wie ich | 18.06.2018

How it works: Watch the video, rate, share and comment it! Be active! It's worthwhile!

Creation
Idea, Story, Originality
Execution
Pictures, Audio, Acting
Effect
Persuasive Power, Memorability, Momentum
Your total voting
-
Log in to vote and win!

Ein sehr schönes Projekt. Mit den Vorgaben der Brand, konnten wir uns sehr gut identifizieren. Den Menschen im Vordergrund, Solidarität und Nachhaltigkeit.Wir hoffen, der Film entspricht den Vorstellungen der Evangelischen Bank eG und wir freuen uns auf das Feedback der Community.

Evangelische Bank eG, MySkymovie, Mike Lage, Spotrockercontest, Werbefilm, Nachhaltigkeit, Solidarität

Views
2103
Shares
11
User Voting
4,43 (218 Votes)
Brand Voting
4,60
Local Rank
1
Global Rank
3
Platz
3(2.000 €)

Comments (98)

Questions? Remarks? Discuss and earn points! Log in to participate!

Aktivitätsindex: 206,35

Associated campaign

There are more videos in the campaign!

This is how SPOTROCKER works

Easy, ingenious, profitable - for everyone!

So geht SPOTROCKER